عدد ان تی تا چند باشه نرماله؟

۲ پاسخ

اصولا زیر۲و نیم
ولی قدرت ازمایش ژنتیک رو دست کم نگیر

من انتیم عااالی بود
ازمایش ژنتیکمم خوب بود
فقط فری بتا بالا بود
فرستادم سلفری

تا ۲ونیم.دونیم تا سه مشکوکه سلفری مینویسن

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
محمد حسین محمد حسین قصد بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری