عدد ان تی ۲.۱۹ باشه خوبه؟؟

۴ پاسخ

مال منم ۲/۱۸ بود ولی ازمایشم خوب بود دکتر ازمایش غربالگری دوم کوادمارکر نوشته

ریسک متوسطه اگر شرایطش رو داری سلفری بده عزیزم که خیالت راحت بشه
اینم بگم که ۹۹ درصد همه اوکی میشن در نتیجه بیخودی نگران نشی ❤️

دکتر من گفت زیر ۲ خوبه

‌نه‌‌

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وششم بارداری
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان گردو💙 مامان گردو💙 هفته بیست‌وسوم بارداری