۵ پاسخ

عزیزم این چی بود برفک بود ؟؟؟دختر منم اینجوری شده میشه راهنمایی کنی

تصویر

اره تا زیاد نشده نستاتین بزن یمال روش فقط نده بچه بخوره

فقط همونه؟

روی لثه ی اش

تصویر

من که چیزی حس نمیکنم

سوال های مرتبط