خانوم ها ی سوال نشت کیسه اب چه جوریه

۶ پاسخ

من در دو بارداری کیسه ابم پاره شد در یکی سرکلاز شده بودم موقع پیاده شدن از ماشین پاره شد بار اول هم قطره قطره امد بدون درد که با ادرار اشتباه گرفتم

من یک چیز گرم میاد ولی سبز رنگه

من یه مدت شک کرده بودم که نشتی دارم اما رفتم دکتر تست گرفت منفی شد‌گفت ترشحاتت زیاده کلن الان خیالم راحت شد

به همراه کمر درده

من ترشحاتم یکم بیشتر شده بود فهمیدم‌کیسه آبم نشتی داره

یه چیز گرم از ت میاد

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد