۸ پاسخ

🥲👍🏻

ایییی گفتی چشم انتظاری خیلی سخته

دقیقا😩

دقیقااا همینطوریه

منی که ۳۵هفته ام چی بگم🥲

وای خیلییییی من دیگه فقط منتظرم بگذره 😢

روز نمیگذره چه برسه هفته😑یه ساله تو ۱۲ روز گیر کردم😑

😭👍🏻

سوال های مرتبط

مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد