هم هفته های من در چ حالین
این یکی دو هفته آخر چرا نمیگذره ؟؟

۳ پاسخ

منم که رفتم گفتن 1 سانتم بعد اون خیلی درد کشیدم فک کنم الان دیگه 3 سانت باشم دکترم گفت اگه تا آخر این هفته نیومد بیا بیمارستان با آمپول فشار بدنیا بیاد نمیدونم چرا این هفته انقد طولانی شده اصلا نمی‌گذره

واییی انگار هر روزم یک هفته میگذره چون احتمالا زایمان بیفته برای ۳۱ ام اصلا یه اوضاعی دارم دل تو دلم نیست هر روز میگم کاش امروز ۳۱ ام بود

اره خیلی طولانی شده

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد