هم هفته های من در چ حالین؟
چ علائمی دارین

۹ پاسخ

این دوروزم سربشع به نفس راحت بکشم پله نوردی و پیاده روی و ورزشو دیودن هااارو شروع کنم🤣🤣

خدا کمکمون کنه برسیم ب سال جدید
شبا استرس و وحشت بدی میاد سراغم
انگار وسواس فکری میشم
نکنه بچم سالم نباشه نکنه نتونم زایمان کنم نکنه نمونه
نکنه
نکنه
نکنه
نفس تنگی شدیدم دارم استرسمو بیشتر کردخ

من که لحظه شماری میکنم سال جدید شروع بشه
ورزش هامو شروع کنم

تاساعاتی دیگه آزاد میشیم وبهونه ورزش نکردنمون گرفته میشه

من امروز رفتم معاینه ببینه در چه حدیم
انقد درد داشت حالا چجوری زایمان کنم خیلی ترس برم داشت

من فردا میرم تو ۳۹
خسته ، بی حوصله ، منتظر درد زایمانم بی صبرانه همش دوس دارم دراز بکشم
استرس زایمان و سلامتی بچه رو دارم همش

منتظر لحظه ایی ام که میزارنش رو شکمم وچقد دلم میخواد توچشام نگاه کنه اون لحظه🤤🥺♥

گاهی حالم خیلی خوبه
بعضی وقتاهم خیلی کلافه وکم طاقتم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان تو دلی💗🥰 مامان تو دلی💗🥰 ۶ ماهگی