۳ پاسخ

چهارشنبه سز میشم اصلا نمیگذره کارامو کردم ساک ها بستس منتظرم فقط

من رگ سیاتیک درگیر شده عجیب پای چپم درد میکنه و اذیتم داره،یه هفته اس اومدم خونه بابام،ب هوای اینک بدنیا بیاد دیگه😑

هیچ‌خسته کلافه منتظر زودی دردمون بیاد بریم و دردای که هی میان و میرن کفری میکنه ادمو

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی