سلام به ۹ ماهگی 👋🏼
ماه هشت زود گذشت خیلی

۲۲ پاسخ

وای برامن ۸ دیرگذشت ولی ماه ۹ که دلم میخاددیربگذره داره مثل برق وباد میگذرع دعاکنین فقط کارام وتمام کنم وبعد دردم بگیره

ماه هشت برای من خیلی دارع دیر میگذرع😑😑

برا من دیر گذشت

من یک روز با تو فاصله دارم خخخ
سزارینی؟

سلام عزیزم برای طول ران چیکار کردید بهتر شد بعد از لیدی میل ؟ منم تقریبا ۹ روز عقبه می‌خوام خودم بگیرم بخورم

کی میشه این ماه هم زود زود بگذره من کلا بدنم جور نیس انقد درد میکنه

بسلامتی عزیزم

۳۵میشه ۹ ماهگی پس چرا گهواره برا من الان تبریک ۹ ماهگی زده

منم ۱۲ب بعد شدم ماه ۹😍

برامن ۸ماهگی خیلی درگذشت ایشالا این ۹ماه زودتموم شه

چند هفته میشع ۹ ماهگی

حالا بشین تا ۹ بگذره 😆

خداروشکر عزیزم
ان شاءالله به سلامتی ❤️🥰

برامنم 8ماهگی خوب بود ولی 9ماهگی 2روز 2هفته میشه😂

منم وارد ۹شدم امشب😍

اره ماه هشت خیلی زود میگذره

یک روز باهم فاصله داریم😁

من تازه اومدم تو ۷ ماه حس میکنم قرارع خیلی دیر بگذره

واقعا خیلی زود گذشت برام منم
انشاالله به سلامتی این ماهم بگذره براتون😍

بسلامتی عزیزم
انشالله باقیشم زود بگذره واست،و دختر نازتو صحیح وسلامت بغل بگیری

خدااااروشکر😍

برای من سخت گذشت ایشالله ۹راحت بگذره

سوال های مرتبط