وای برامن ۸ دیرگذشت ولی ماه ۹ که دلم میخاددیربگذره داره مثل برق وباد میگذرع دعاکنین فقط کارام وتمام کنم وبعد دردم بگیره
ماه هشت برای من خیلی دارع دیر میگذرع😑😑
برا من دیر گذشت
من یک روز با تو فاصله دارم خخخ
سزارینی؟
سلام عزیزم برای طول ران چیکار کردید بهتر شد بعد از لیدی میل ؟ منم تقریبا ۹ روز عقبه میخوام خودم بگیرم بخورم
کی میشه این ماه هم زود زود بگذره من کلا بدنم جور نیس انقد درد میکنه
بسلامتی عزیزم
۳۵میشه ۹ ماهگی پس چرا گهواره برا من الان تبریک ۹ ماهگی زده
منم ۱۲ب بعد شدم ماه ۹😍
برامن ۸ماهگی خیلی درگذشت ایشالا این ۹ماه زودتموم شه
چند هفته میشع ۹ ماهگی
حالا بشین تا ۹ بگذره 😆
خداروشکر عزیزم
ان شاءالله به سلامتی ❤️🥰
برامنم 8ماهگی خوب بود ولی 9ماهگی 2روز 2هفته میشه😂
منم وارد ۹شدم امشب😍
اره ماه هشت خیلی زود میگذره
یک روز باهم فاصله داریم😁
من تازه اومدم تو ۷ ماه حس میکنم قرارع خیلی دیر بگذره
واقعا خیلی زود گذشت برام منم
انشاالله به سلامتی این ماهم بگذره براتون😍
بسلامتی عزیزم
انشالله باقیشم زود بگذره واست،و دختر نازتو صحیح وسلامت بغل بگیری
خدااااروشکر😍
برای من سخت گذشت ایشالله ۹راحت بگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.