از چه سنی میشه بچه رو از پوشک گرفت؟

۱۲ پاسخ

دو الی دو و نیم هر وقت جبش و پیپی رو قبل اینکه دفع کنه بتونه اطلاع بده قبل دو اصن ساختار مقعدش کامل نشده بچه علاوه بر خبر دادن باید بتونه نگه داره تو این مورد هر چی صبور تر اقدام کنی بهتره

هر وقت بچه آمادگی داشت

تا ۳ سالگی وقت هست

از۱سالگی باید تمرین کنی
من کم کم دارم تمرین میکنم

دکتر تهران رفتیم گفت ۳ونیم

من دو سال و نیم اقدام کردم نشد بابا بچه اصلا نمیفهمید سه سال و و۴ ماهگی در عرض یه هفته تا یک ماه هم احتیاط....

من پسرمو قبل دوسالگی گرفتم خیلییی پشیمونم ، الان دخترم دو سالشه هر وقت آمادگی داشت میگیرم

دکتر میگه از ۳ سالگی قبل از اون بچه نمیتونه و اسیب میبینه

من تولد ۳سالگیش گرفتم خیلی راضی بودم.
خواهرم زودترگرفت دهنش سرویس شد.

من ۱سالو ۷ ماه گرفتم خیلیییی پشیمون شدم شما از ۲ سالو نیم شروع کن

از هر سنی که بچه کلمه جیش هم بتونه بگه هم بتونه مثانه رو کنترول کنه و متوجه امدنشون بشه بعضی بچه ها دو سه ماه قبل دوسالگی بعضی بچه ها نزدیک سه سالگی

۲ به بعد .هرموقع آمادگی داشت

سوال های مرتبط

مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان چشم تیله ای🔮 مامان چشم تیله ای🔮 ۲ سالگی