هر وقت تونست متوجه بشه که جیش یا پی پی داره
من از ۲.۵ سالگی شروع کردم ولی اصلا آماده نبود جفتمون عصبی شده بودیم
دیگه ولش کردم
نزدیک ۳ سالگیش امتحانی شورت پوشوندم خوشش اومد دیگه گفت پوشک نمیخوام اذیت میشم
۲تا ۳سال بستگی ب بچه داره بتونه خوب بیان کنه
2 سال و نیم به بعد
۲/۵تا۳سالگی بهترین تایمه
دخترمن بلده بگه جیش پی پی ولی بلد نیس بکنه دارم روش کار میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.