نوه خاله ی من دقیق تاسه پوشک بود
ی روز صبح ب مامانش میگه منو ببر دستشویی و تمااااام خاله م میگفت خیلی راحت وتمیز
درخواست بده مامان ارسلان
خواهرزاده من ی سالو ۸ ماهشه صب ما مامانش میبرش دسشویی بقیه وقتا هم خودش خبر می کنه وقتی هم میخاد مای بیبش کنه گریه میکنه
بچت امادگیش داره درک میکنن بهت هشدار میده بگیرش درغیراین صورت بهش زمان بده
کاش بقیه دخالت نکنن مامانا خودشون میدونن تا کی باید بچه پوشک باشه
بعد دوسال
مونده ب بچه حتی میگه تا چهار سال هم اگه باز نشد عجله نکنین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.