سلام
اول بچه باید از شیر گرفت یا پوشک؟؟

۴ پاسخ

از شیر اول بگیر چون تا وقتی شیر میخوره بیشتر ادرار میکنه

دختر من خیلی باهوشه توی این سن گاهی اوقان خبرم میکنه که دستشویی داره البته دقیقه نود 😂تا میگه دو ثانیه بعدش ول میکنه بازم تا میکه سریع میبرمش با اینکه پوشکع میخوام کم کم یاد بگیره

اول اصولا شیر میگیرن پوشک بچه وقتی خودش آمادگیشو داشته باش بعد

از شیر

سوال های مرتبط

مامان چشم تیله ای🔮 مامان چشم تیله ای🔮 ۲ سالگی