باچه روشی بچه هاتونو میخوابونید؟

۱۳ پاسخ

روی پا

خوابیده شیرش میدم اونم می‌خوابه ولی بعضی وقتا رو پا بعضی وقتا رو ننو بعضی وقتا سر پا

روپا

درازکش شیرش میدم میخوابه،یا هم تو پتو تابش میدم

توبغلم یا سرپا تابش میدم که کتفم داغون شده

شیر میخوره میزارم روشونم اروغشو میگیرم براش میخونم کم‌کم خوابش میبره،سنگین ک شد میزارم سر جاش

میگیرم بغلم لالایی میخونم

کامل بهش شیر میدم،سیر که میشه پستونک میدم بهش بعد میذارمش سرجاش،خودش اندازه ده دقیقه پستونک میخوره و دستاشو میزنه به صورتش بعد میخوابه

با روش بدبختی 🥴🥴😂😂😂

قنداق میکنم میزارم رو پاهام آروم تکون میدم تا بخوابه

من بغلش میکنم کلی سرشو بوس میکنم میخوابه موهاشم نوازش میکنم

هیچ روش جواب گو نیست صدای سشوار روشنه پستونک دهنش دوساعت هم تابش دادم شیرش دادم ولی سخت میخوابه

میزارم رو پام چون هرجا برم پام هست ولی مثل گهوارشو هرجایی نمیتونم ببرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی