در طول روز بچه هاتون رو به چه روشی میخوابونید؟

۹ پاسخ

رو پام ...تو گهواره ...تو بغل...زیر سینه...اما متاسفانه فقط ده دقیقه میخوابه زود بیدار میشه

من روتین خواب براش درس کردم
10 شب برقا خاموش خونه کنار خودم درازش میکردم زیر سینه میخوابید

تو روزم ساعتا مشخص میبردم تو اتاق خواب پرده میکشیدم تاریک میشد زیر سینه میخوابید
تقریبا تا 40 روزگی اینجور کردم دگا شد عادت براش خودش سر همون ساعتا نق نق میکرد ک بخوابه

روزا که خوب میخوابه امان از شب خیلی گریه میکنه و بد میخوابه وقتی خیلی بیقراری میکنه روتشکش یه بالشت میزارم بچه رو هم روی بالشت به شکم میزارم راحت میخوابه

سعی کن خوابشو تنظیم کنی الان من صبحا زود بیدارش میکنم بهش شیر میدم تقریبا یک یا دو ساعت باهاش بازی میکنم بعدم تا عصر میخوابه😐😂

قنداق میکنم پستونک میزارم دهنش میخوابه

پسر من رو زمین راحت تر میخوابه تا تو گهواره
بعد بیشتر خودش ب پهلو دوس داره بخوابه ینی راحت تره ولی من ب زور روزا تخت میخوابونمش شبا ب پهلو

اصلا منال ایسه نازانم چون وانه اصلا ناخفن من پدرم درهاتگه ایتر

هرچی شد به بدبختی..کاش حداقل ۱ساعتم میخوابید..زوری نیم ساعت میخوابه

هیچ‌جووره نمیخوابه

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان آنیل 💗آوین💗 مامان آنیل 💗آوین💗 ۵ ماهگی