بچهاتون تو سن بچه من چطوری میخوابونید؟؟ به چه روشی

۶ پاسخ

منم الان درگیرشم یا زیر سینه یا تو دست میخوابه همین که میزارم زمین بیدار میشه 🥺

با شیر می‌خوابید . یا تو کریر

تو بیست روزگی زیر سینه میخوابید ولی الان ایستاده وایمیستم تو بغلم تکونش میدم میخوابه بعضی وقتا هم زیر سینه خوابش میبره و خیلی وقتا هم تو بغل باباش که هست خوابش میبره

خودش می‌خوابید لازم نبود کاری کنم معمولا زیر سینه

عزیزم تو این سن شیر بهش بدی زیر سینت میخوابه بعدا اگه خوابید میتونی به پهلو بخوابونیش

تو اون سن تو گهواره و ننو ولی الان رو پا🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط