شبا بچه هاتون به چه روشی میخوابن؟؟؟

۶ پاسخ

به نام خدا
اول شیر بدم
دوم آروغ بگیرم
سوم از جام پاشم و دور پذیرایی تابش بدم
چهارم شعر بخونم
پسر پسر شازده پسر
تفنگ کج بسته پسر
آهوی نر کشته پسر
آهای همسایه ها همگی بگین ماشاالله پسر
اینجوری می‌خوابه😅😅😅🤣🤣🤣🤣

به نام خدا. با بدبختی😮‍💨🥹😬🥲

سیر که شد اروغشو زد میزارمش یه گوشه پستونکم تو دهنش
میرم میام میبینم خودش خوابیده
عادتش بده خودش بخوابه

دکتر به دخترم یه دارویی داد برای تنظیم خواب
اونو میخوره نیم ساعت بعدش میخابه.
قبلش یکم گریه میکنه که دورش بدیم بعد میزارم رو پا کم کم خوابش میبره

من قنداقش میکنم که دستاشو تکون نده ...پستونکم گاهی بهش میدم ...تو بانوج میزارمش...چون رفلاکس داره گاهی تو کریر میخوابونمش ولی کریرو تکون میدم تا خوابش ببره

همه روش ها رو‌ استفاده میکنم تا با یکیش بخوابه🥲😂😂
راه بردن بغل کردن روی‌پا لالایی صدای بارون گهواره و....

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۳ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی