عزیزم اگه زیر بغل یا پیشونی گرفتی باید نیم درجه به عددی که دماسنج نشون میده اضافه کنی
تب سنجای دیجیتالی خیلی دقیق نیستن
دمای بدنش خیلی پایین نیست که، شاید سردشه ترس چرا ؟دمای نرمال ۳۶دیگع
میگن دمای بدن بچه طبیعیش بین ۳۶ تا ۳۷ و نیمه .....زنگ اورژانس زدم گفت خطرناکه ببرشچ دکتر منم الان در دسترسم نیست دکتر
خوبه که
طبیعیه که
چه خطری
۱۸ ماه اس
چندسالشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.