۱۱ پاسخ

نفخ شدید از من به تو نصیحت

محمد س چهار شب اینوطوری کرد لب ب غذا و شیرم نزد از دیشب گلو و بینش هم عفونت کرده دیثه دارم رد میدم

دندون جدید نداره؟

آدریانا سه شبه اینجوریه تب شدید داره

دخترمن از ده ماهگی تا چهارده ماهگی همین بود یهو باجیغ وگریه بیدارمیشد دکتر متخصص گفت فقط دندونه

بچه ست دیگه باید بسازیم

نفخه اذیته

خواب بد دیده

ترسیده

پیش میاد برای همه بچها

خواب میبینن دختر منم اینجوریه

سوال های مرتبط