۱۰ پاسخ

بدترین ماهی ک نمیگذره ماه هفتم😐

ب سلامتی گلم زود میگذره

اه یه روز باهم اختلاف داریم🤭

ماه شش نمیگذرههه اصلااااا منتظرممم منم این یکی دو هفته بگذره فقط 😕😕
هرسریم میریم سونو هی دوروز دور‌ز عقب میفته

بدترین وبلندترین ماه😑😑

خوب میگذره سه هفته اول خیلی خوبه هفته اخر دیر میگذره برای من هم ماه هفتم اینجوری بود هشتمم همینطور

وای منم میخوام 😭

منم سه روز دیگه وارد هفت ماه میشم

بسلامتی زایمان کنی خواهر

فک کنم فقط منم که نمیخوام زود بگذره🥴🥴

سوال های مرتبط