بدترین ماهی ک نمیگذره ماه هفتم😐
ب سلامتی گلم زود میگذره
اه یه روز باهم اختلاف داریم🤭
ماه شش نمیگذرههه اصلااااا منتظرممم منم این یکی دو هفته بگذره فقط 😕😕
هرسریم میریم سونو هی دوروز دورز عقب میفته
بدترین وبلندترین ماه😑😑
خوب میگذره سه هفته اول خیلی خوبه هفته اخر دیر میگذره برای من هم ماه هفتم اینجوری بود هشتمم همینطور
وای منم میخوام 😭
منم سه روز دیگه وارد هفت ماه میشم
بسلامتی زایمان کنی خواهر
فک کنم فقط منم که نمیخوام زود بگذره🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.