۳ پاسخ

سعی کن شستشو دادنش فقط سدیم کلراید و اینکه حتما خشکش کنی پماد آ چشمی خیلی کم فقط چرب کن زیادم چرب بمونه آلودگی جذب میکنه به هیچ عنوانم اکلل نزن من پیرسینگ کارم ک ایناو گفتم اگه آدم بزرگ بود میگفتم موپیروسین بزنی ولی بچس عزیزم.

😍😍😍مبارکه

مبارک باشه
تتراسایکلین خوبه بزن

سوال های مرتبط

مامان دلارام🫀🫂 مامان دلارام🫀🫂 ۱ سالگی
مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیا مامان دنیا ۱ سالگی