سعی کن شستشو دادنش فقط سدیم کلراید و اینکه حتما خشکش کنی پماد آ چشمی خیلی کم فقط چرب کن زیادم چرب بمونه آلودگی جذب میکنه به هیچ عنوانم اکلل نزن من پیرسینگ کارم ک ایناو گفتم اگه آدم بزرگ بود میگفتم موپیروسین بزنی ولی بچس عزیزم.
😍😍😍مبارکه
مبارک باشه
تتراسایکلین خوبه بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.