چطور میگذره بچه داری خانوما؟

۱۱ پاسخ

سخت دردناک 😢😔

سخت و شیرین

اگ مدفوع میکرد
و کولیک و رفلاکسم نبود عالی بود همه چی

نه من خیلی خوابم میاد ولی یکم سرما خورده دماغش خس خس میکنه میترسم

نزدیک به چهارماهگی دخترم هستم ، خدا روشکر بچه داری خیلی بهتر از اوایل هست و تقریبا روتین زندگی جدید دستم اومده

بعد کار خونه بزور انجام میدم بزورررر

ای یه خوب یه روز خسته شب بیداری

پر از عشق بازی🥰

خوبه ‌

وای خیلیییی سخت، الان درگیر اینم که چرا نمیخوابه😫😫

سخت خیلی سخت

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 😍 مامان تو دلی 😍 ۷ ماهگی