سخت دردناک 😢😔
سخت و شیرین
اگ مدفوع میکرد
و کولیک و رفلاکسم نبود عالی بود همه چی
نه من خیلی خوابم میاد ولی یکم سرما خورده دماغش خس خس میکنه میترسم
نزدیک به چهارماهگی دخترم هستم ، خدا روشکر بچه داری خیلی بهتر از اوایل هست و تقریبا روتین زندگی جدید دستم اومده
بعد کار خونه بزور انجام میدم بزورررر
ای یه خوب یه روز خسته شب بیداری
پر از عشق بازی🥰
خوبه
وای خیلیییی سخت، الان درگیر اینم که چرا نمیخوابه😫😫
سخت خیلی سخت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.