۸ پاسخ

۳روز بچه جاریمو نگهداشتم انقدرررر سخت بود ک دادم ب خودشون😄😄با اینکه اذیتمم نمیکرد ولی واقعا بچه داری کار سختیه

درخوابوندن

خیلی زوده بگم خوش میگذره یانه😅

درحال استراحت دوره نقاهت

جون ماشاالله

خداحفظش کنه🥰
همین الان تونستم دراز بکشم🙃

مای بی بی عوض کردن

درحال شیردادن 🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان ایهان💙 مامان ایهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان آیدین🩵👼 مامان آیدین🩵👼 ۵ ماهگی