۷ پاسخ

سلام عزیزم شما بلاخره طبیعی بود زایمانتون یا سزارین میشه تجربتو بگی؟

خدا حفظش کنه🤲

ای جان عزیزم‌چ‌نازه😘😍

۶ روزشه انقدر قرتییی آخههههه🧿🧿😍😍😍🧿🧿هزارماشاا

ماشالله🥰❤️

ای جاان خدا حفظش کنه براتون

خدا حفظش کنه😍😍

سوال های مرتبط