سلام عزیزم دخترت تبش اومدپایی
عزیزم اینجور مواقع پاشویه با آب ولرم انجام بده و هر ۴ ساعت استامینوفن بده
لباسشم کم کن
حتما اوکی میشه عزیزم ی امشب و تحمل کن و مراقبش باش...هرچی خودت استرس داشته باشی ب اونم میرسه
عزیزم استرس نداشته باشی اصلا
دختر منم اینجوری شد..چون میگن واکسن 4 ماهگی واکسن خیلی سنگینیه دیگه امشب زور خودشو میزنه و تمام گل دخترت اوکی میشه
اصلا استرس نداشته باش گلم
احتمالا سرماخوردگی داشته واکسن زدنی
لباسشو کم کن
استامینوفن بده بهش
بعد آب یخ ن آب ولرم بذار زیر بغلش روی رون پاهاش
چن قطره آب بده بخوره
عزیزم پاشویه کن استامینوفنشم مرتب بده پتو ننداز روش،از روز اول تب داره با یهو الان تب کرد،انششاالله بلا ب دور زود خوب میش۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.