سلام عفونت جا بخیه سزارین درد دار یا نه

۲ پاسخ

نه برا من درد نداشت ترشح بدبو داشت. البته سطحی بود

اره درد داره عزیز
مگه عفونت کردی؟؟

سوال های مرتبط