سلام براه عفونت جا بخیه سزارین چکار کنیم

۴ پاسخ

اگر عفونت کرده خط بخیه تا شدید نشده و به رحم ات نزده حتما برو دکتر
اگر شدید بشه خطر ناکه

برو بیمارستان

عسل بزن روش

علائمت چیه عزیزم

سوال های مرتبط