سلام جا سزارین عفونت کرد چکار کنم

تصویر
۸ پاسخ

باز بگین سزارین خوبه🤒🥶

برو دکتر حتما باز شده بخیه ت
باید از بخیه سزارین خیلی مراقبت کنی

چرا رسیدگی نکردی

قرص آناهید بخور

گلم حتما دکتر زنان برو سر از خود درمان نکن

عفونت کرده بازم هست داخلش چون عکست بی کیفیته مشخص نیس عزیزم

یا خدا

پماد تتراساکلین روزی ۳ بار بزن با شامپو بچه بشور و سشوار بکش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۸ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی