اگر دوست داشتی با نی نی عکس بگیری داخل بیمارستان یا خونه
من با هزینه مناسب در خدمتم همه ی عکس هارو هم تحویل میدم با کیفیت اصلی
انشالله به سلامتی نی نی رو بغل میکنی و دوباره برمیگردی به زندگی عادی😍😍😍
استرس نداشته باش، دوستم دو هفته پیش سزارین کرد انقد راحت و خوب بود. فقط حواست باشه بعد عمل که اوردنت تو اتاق چیزی زیر سرت نذاری و سرت رو بالا نگیری که عوارض بیهوشی و بی حسی کمتر سراغت بیاد
ان شاالله عزیزم
اها ان شالله به سلامتی
استرس نداشته باش نفس عمیق بکش تا بدنت خودش هورمون تولیدکنه.داد هم نزن سعی کن از خدا فاطمه زهرا کمک بخواهی که واقعا کمکت میکنن
ممنون عزیزم
ایشالا بسلامتی
انشاالله زایمان راحتی داشته باشی نینی رو به سلامتی بغل بگیری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.