سلام مامانا كسي ازمايش يكسالگي داده؟

۸ پاسخ

اره من بردم

آره ...

بله من بردم

بله پسرمن ازمایش داد

والا من بردمش دکتر گفت گناه داره اذیتش نکنیم تا۱۸ماهگی آزمایش نمیخواد

میگن آزمایشش واجب نیس

سلام این آزمایش رو مرکز بهداشت میخواد؟؟
چون من پسرم ۹ماهگی دکترش ازمایش خون نوشت براش

من هنوز نبردم مریضه
بهتر بشه ببرم واکسن بزنم بعدش ان شاالله

سوال های مرتبط

مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی