۹ پاسخ

مطمئنی خوب میزاری دهنش؟؟چون وقتی سینه خوب تو دهن بچه نزاری درد داره

وای اره خیلی درد داره منم مردم تا خوب شد با شیر خودن سینمو چرب کنم بعد بده بچه مک بزنه دردش کمتره سینرو خوب تو دهن بچه بزار حالت نادرستش بدتر میشه مثال اگه نوک سینرو بگیره من خودم آنقدر بد بودم که زخم بود خون میومد ولی راهش وقت تحمل مک زدن بچه هست تا سر سینه باز بشه قشنگ واسه شیر

پماد شقاق سینه بزن خیلی زود خوب میشه

منم ی سینه هام زخم شده بود خیلی درد داشتم یه کرم برای زخم سرسینه از داروخانه بگیر عالیه

ولی بزار هی مک بزنه که رحمت جمع بشه وقتی بچه مک میزنه دل درد شدید داری اون مال اینه که رحمت میخواد جمع بشه طبیعی

ببین ترک نکرده نوک سینت اگ ترکی زخمی چیزیه ک پماد بزن

ننم بعد این همه روز باز سینمو میگیره انگار تمام رگامودمیکشن جیگرم ریش میشه تا همین الانم آویزون سینم بود یا کوکس تازه

اولشه خب.. طبیعیه

خوشبحالت زاییدی من هنوزم نزاییدم😑💔

سوال های مرتبط