خانوما قطره بی بی کر برای رفلاکسه؟ خوبه؟

۵ پاسخ

بی بی کر برا یبوسته اینطوری ک من شنیدم

پروبیوتیکه و برای مشکلات گوارشی هستش،من هم بی بی کر میدم و هم اس امپرازول چون رفلاکس داره،از بی بی کر راضی ام بنظرم خوبه .

برا یبوسته

من میدم بهتر میشه

نه پروبیوتیک ولی مصرف همزمان در کنار امپرازول میتونه به بهبود رفلاکس کمک کنه ولی به تنهایی نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۱ سالگی
مامان یارا مامان یارا ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۸ ماهگی