۳۰ پاسخ

شیاف بذار

حرف نزن سرتو تکون نده شکلات تلخ قهوه نسکافه بخور

گلم فقط ناشتا نسکافه و قهوه بخور با قرص سه کاره

برای سردردت ی آمپول مخصوص هست فک میکنم اسمش آپتامل بگو برات بزنن خوب میشی

ببین همش نسکافه بخور اصلا سرتو تکون ندع حتا واسه شیر دادن

نوشابه هم شنیدم خیلی خوبه واسه سر درد

بگو برات مسکن بزنن. عزیزم درد سزارین چطوره؟ کدوم دکتر عملت کرد؟

بگو برات امپول مخدر بزنن سریع دردت میفته

موز فقط موز و اینکه ی قاشق ابلیمو

بسلامتی عزیزم مگه برات تو سرمت آرام بخش نزدن

مایعات تیره بخور نسکافه قهوه چای پررنگ
سعی کن کمتر بشینی

سرتو ببند نسکافه و چایی بخور و تند تند شیاف بذار سرتو خیلی تکون نده مایعات رو بیشتر کن کلا

یه ادامس بجو سرحال شی

الهی عزیزم بسلامتی . قدم کوچولوت مبارک باشه . من شنیدم میگن تکدانه ترش مثل البالو. پرتقالو... واسه کسایی ک زایمان میکنن خیلی خوبه .
کدوم بیمارستان رفتی عزیزم

بگوبهت شیافت دیکلوفناک بدن

نسکافه بخور و مایعات تا زیاد دستشویی کنی

مبارکه عزیزم

متاسفانه سزارین این سردرد لعنتی رو داره باید هی مسکن بزنی و نوشیدنی بخوری تا از سرت دربیاد

بیهوشی بودین یا بی حسی

گوشی دست نگیر اول.بعد شیلف برات میزارن اگر اکی نشد امپول میزنن .قهوه بخور بنظرم نه نسکافه

حتما سرت خیلی تکون دادی

گوشی زیاد دستت نگیر

مبارک باشه

مایعات زیاد بخور گلم چای کم رنگ بانبات ...اب جوش مغزیجات .. نسکافه اب میوه پرتقال و لیموشیرین تا عوارض بیهوشی بره

نسکافه بخور سرتم تکون نده حرف نزن شیاف هم بذار

سریع شیاف بزار هر چهار ساعت

بسلامتی عزیزم قدمش خیر باشه
بهشون بگو بهت آمپول بدن وبگو میتونم شیاف استامینوفن استفاده کنم
خرما هم بخور

عزیزم تبریک میگم
پمپ درد نگرفتی

شیاف دیکلو فناک بزار .نسکافه بخور

عزیزممممم بسلامتی.... 🥺🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان پنـاه‍ کوچـولـو مامان پنـاه‍ کوچـولـو روزهای ابتدایی تولد