سوند سزارین درد دارع

۷ پاسخ

اگه میترسی از دکترت یا تیمش بخاه که بعد از بیحسی واست بزنن

اصلا درد نداره آدم یه لحظه دستشویی میاد اونم لحظه ای نگران نباش فقط بگو من باید زایمان خوبی داشته باشم نگران هیچی نباش

یکم در حد سوزش ادرار

نه عزیزم اصلاا حسش نمیکنی! به منم گفته بودن میسوزه و اذیت کنندس استرس داشتم ولی اونجوری که میگفتن نیست!

برای من نداشت

😑😑بد ترین چیز زایمان

یکم میسوزه فقط

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان پسرم✨👼🏻 مامان پسرم✨👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل🍯🍼🌈 مامان قند عسل🍯🍼🌈 ۶ ماهگی
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان پنـاه‍ کوچـولـو مامان پنـاه‍ کوچـولـو روزهای ابتدایی تولد