۷ پاسخ

حس خوبی نداره فقط تا درش بیارن راحت نیسی

فقط استرس الکی

سوند ب اونایی که طبیعی زایمان میکنن وصل میکنن؟

اصلا درد نداشت 😐

یکم سوزش داره ولی بعد که تموم شد جا ادرارت درد داره انگار گشاد شده

فکر نمیکنم دردش بدتر از طبیعی زاییدن باشه😂

من فکر می کردم درد داره اما هیچ دردی نداره فقط استرس الکیه

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۵ ماهگی
مامان پسرم✨👼🏻 مامان پسرم✨👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری