۴ پاسخ

رفت بالای ۳۸ونیم شیاف ۱۲۵بردار براش

تب خفیفه

سلام چرا تب داره؟
سرماخورده؟

سریع دکتر، تب رو شوخی نگیر

سوال های مرتبط