بچه ها واژنم خیلی تیر میکشه خطرناکه؟؟؟

۲ پاسخ

نه منم دارم میمیرم از درد کاش تموم میشد دیگه این درد لعنتی یه ور ترش کردن معده یه ور حالت تهوع دوباره برگشته یه ور این عکسای چندش از ترشحات این ادمای بی شعور بیفرهنگ یه طرف دیگه😭😭😭😭😭😭

نه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد