بچه ها من داخل واژنم تیر میکشه طبیعی هس ؟

۲ پاسخ

چرا یکبار انجام دادم یعنی خطری هس؟

سلام بهتره یه سونو طول سرویکس ب صورت واژینال بدی

سوال های مرتبط

مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان🩵🩷 مامان شاهان🩵🩷 قصد بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد