خانوما واژنم تیر میکشه طبیعی ؟

۳ پاسخ

بله طبیعیه🥺منم همینجوری بودم ک از دکتر سوال کردم گفتن طبیعیه چون داره رحم بزرگ میشه

طبیعیه دقیقا من الان تو همین وضعم

بله و هفتت بره بیشترم میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی