دوستان داخل واژنم تیر میکشه
تو هفته من نرماله؟

۷ پاسخ

منم دو رروز یه حسه فشار و تیرکشیدن داشتم رفتم دکتر گفت احتمال زایمان زودراس داری برام آمپول نوشت با قرص آمپول زدم خب شدم

منم اینجوری بودم شکم بند میبندم بهتره

تو بارداری همچی نرماله 😂

من اینجوری نیستم عزیرم

منم منم داغونم. کرده

منم همینطور 😥

برا منم هست

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهارا و برسام مامان بهارا و برسام ۶ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری