سلام بچه ها من تو واژنم تیر میکشه از چیه

۳ پاسخ

من ک فک مکنم نابود شده از درد زیاد

عزیزم من از هفته ی ۲۸ واژنم درد می‌کنه الان احساس میکنم استخون های اون قسمت انگار شکستن بخاطر بزرگ شدن بچه و رحم هستش

خب برو دکتر شاید عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی