بچه دوستم اصلا غلت نزد نشست ایستاد راه رفت 😂
بچه های منم اصلا هیچگونه تلاشی نمیکنند که به شکم بشن
دختر من از اوایل ۴ ماهگی رو شکمش غلط زد ولی اصلا خوشش نمیاد رو شکمش. بمونه یکم ک اونطوری باشه جیغ داد میزنه ک ورشداریمی خانومی نوشته ریفلاکس داره بخاطر اونه نمیدونم شاید
هروقت بچم زد بهت میگم
تا شش ماهگی به امید خدا میوفته رو شکمش
اما خب خودت دست و پاهاشو بگیر تکون بده به چپ و راست تاثیر داره خیلی
من پسرم رو شکمش میوفته اما اصلا خوشش نمیاد رو شکمش باشه گریه میکنه
نمیتونه سینه خیز بره اما خب میشینه دوست داره بشینه
اصلا از رو شکم افتادن خوشش نمیاد چون رفلاکس داره اذیت میشه
تمرین کن باهاش بازی کن تشویقش کن وقت زیادتر بزار یاد میگیره البته وقت داره هنوز
عجله نکن عزیزم نگران نباش رو شکمش هم میوفته
یه بچه ای زود انجام میده یه بچه دیر تر
یه بچه زود میشینه یه بچه دیرتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.