من نکرانیم بیشتر شده این دو روزه که غلت میزنه
نمیشه به حال خودش بذارم بازی کنه
همش دمره و کریه میکنه باز برش میکردونم همون لحظه باز غلت میزنه
نه دیر نشده یکی از همین روزا میبینه دیکه ثانیه ازش قافل میشی غلت زده بعد صدا میده که منو برکردون
من دخترم قبلا خیلی کم غلت میزد
الان دو سه روزه نمیشه یه لحظه تنهاش کذاشت فوری تو ثانیه غلت میزنه صداش در میاد
اصلا هم باهاش تمرین نکردم
نه بابا دختر من که فعلا خبری نیس
دختر من ۵ماهگی غلت زد
نه پسر من داره پنج ماهش میشه خیلی تلاش داره شاید یکی دوبار برگشته ولی اونجوری بلد نیست هنوز منم اصلا سختش نمیگیرم خودش ی روزی یاد میگیره
ن دخترم ۶ ماهشه تازه یه ده روزه راحت و قشنگ میزنه
دختر من ۵ ماه و خورده بود خودش مستقل برگشت
نه عزیزم دختر منم همینطوره
من کمکش میکنم میدم به پهلو میچرخه ولی دستشو هنوز نمیتونه دربیاره😂❤️
بچه ها دیروزود دارن نگران نباشید
ن عزیزم زیاد خودتو درگیر این چیزا نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.