۱۴ پاسخ

منم همینجوریه

منم شش ماه هستم زیاد نغییری نکرد دوس دارم گرد تپل شه😅

شکمت هم بالا میاد نگران نباش عزیزم رشد بچه ربطی ب داشتن یا نداشتن شکم نداره

منم الان یه کوچولو شکم دارم
هرکس ببینه نمی‌فهمه باردارم

عزیزم برا من هنوزم زیاد مشخص نیست
عجله نکن

غصه نخور شکم من یهویی اومد بالا اصلا مشخص نبود ولی انگای یه شب خوابیدم صبحش اومد بالا.😂 شوهرم میگفت چرا شکم نداری

درخواستمو قبول میکنی گلم

خوبه که نداری من از ماه دوم رشد شکمم شروع شد و داره خیلی تیز میاد جلو روم نمیشه تو جمع بلند شم خجالتم میشه🥲😅

من چون از قبل یه کم شکم داشتم الان شکمم بزرگ شده. شما احتمالا شکم نداشتی

چون اونا شکم دارن !بعدشم وقتی شکمت بیاد جلو میگی کاش همون تو میموند نفس آدم بالا نمیاد خیلی سخته🤣🤦🏻‍♀️

خیلی خوبه که شکم نباشه

منم ندارم

منم هنوز شکم ندارم😅😅

شاید اونا از قبل شکم داشتن ! شایدم لگنت پهنه

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری