خانما واکسن یکسالگی پا چپ و دست راست میزنن یا بلعکس؟؟

۶ پاسخ

دختر من دست راست زد پای راست

دست و پای راست

پسر من دست و پای راست زد

دست و پای راست زدن به دختر من

دست فرقی نداره عزیزم هر کدوم که بگی میزنن... پا چپ میزنن...

هردوش راست سه تام هست

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی