اینم صبحونه ی رویا جون فرنی آرد برنج 🍚

تصویر
۳ پاسخ

با شیر درست کردی؟ چون من بااب درس میکنم انقد سفید نمیشه

چی ریختی توش؟
من نبات خرما میریزم مزه بگیره بخوره اگه نریزم لب نمیزنه

چجو درست کردی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱۷ ماهگی