سلام کدوم اسم قشنگه ندیم یا دانیال میشه بگین؟؟

۵ پاسخ

عزیزم به معنی اسما توجه کن ندیم یعنی پشیمان بار روانی خوبی نداره اصلا

ندیم ن عزیزم خیلی میشه مسخرش کرد دانیال بهتره

ندیم نزار معنیش خوب نیست .

سلام عزیزم
فک میکنم ندیم قشنگ تره

هردو اسمها به بچه های الان نمیخوره
چرااینارو انتخاب کردی؟ انتخاب خودته؟

سوال های مرتبط

مامان کیان و فرهان مامان کیان و فرهان ۵ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد