۱۵ پاسخ

من بهداشت داد ندادم رفتم خودم گرفتم خارجی

مارک دیگه بخر

باید بدی واسه سلامتیش زیر شیش ماه خیلی نیازه اینکه استخوناش محکم میشه قوی تر میشه

نه عزیزم قطره آ د رو باید بدی حتما تا آخر شش ماهگی
شیرینه میپره تو گلوش من بعدش فوری شیر میدم بهش

من به دوتا دخترام ندادم هیچ قطره ای بزرگتر شدن بهشون زینک پلاس دادم جفتشون هم تحت نظر متخصص هستن و هرسال آزمایش میدن هیچی بدنشون کم نیست الحمدلله

منم ماه اول ندادم ولی ازماه دوم دادم چون مهمه پدیا بست بخر با سرشیشه بده اینجوردیگه نپرید گلوش خیلی روش خوبیه

من میریزم تو سر شیشع پستونکش راحت میخوره قبلا که با قطره چکون میدادم میپرید

مگه بهداشت هم اون قطره رو میده؟؟؟
والا ما خودمون گرفتیم

مارک viva kidsطعم موز یا هلو بخر بچه من این طعم ها رو دوست داره

خارجیشو بگیر

خودت یکی دیگه بخر حتما باید بدی آ د نیاز بدنش واسه رسد استخوان و مغز

ویتامین آ د منظورتونه؟
بدید بهتره
از کنار زبونش کم کم بدید بهش تا نپره تو گلوش

عزیزم راهش بلد نبودی باید از گوشه لب بهش بدی
اگه منظورت قطره adبله باید هرروز تا ۲ سالگی بدی

قطره چیه

منم همینطوریم

سوال های مرتبط