۳ پاسخ

غذاهای چرب و تند و شیرین نخور ببین بهتر میشی .مثلا پروتئین بیشتر بخور ک احساس سیری طولانی تری بهت میده

ماست و نون بخور یکم معدتو تنظیم میکنه.سوزش هم داری شربت آلومینیوم ام اجی بخور من ک بااین دوتا زنده ام😅

قرص فاموتیدین بخور خوبه چندماهه دارم میخورم راحت شدم ازمعده درد

سوال های مرتبط

مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری