۲ پاسخ

منم به پسرم میدادم اشتها خوب بود ویواکیدز بهترینه

اشتها اور نیست ولی توی برندهای مختلف ویواکیدز رو وقتی برسام میخورد اشتهاش بیشتر بود

سوال های مرتبط